zaterdag 31 augustus 2013

We vliegen er opnieuw in!

Sewing is fun gaat er terug invliegen dit jaar!
Binnen een paar weken kunnen we mekaar weer bestoken met vragen, tips, patronen, stofjes, spannende verhalen, leuke anekdotes,... en mekaar inspireren met al het schoons dat van onder de machine is gerold.

Dit gaat nog steeds door in de vergaderzalen van de Steenoven in Herzele en dit van 19.30u tot 22.30u.
Noteer alvast in jullie agenda:
2013:
- 23 september
- 21 oktober
- 18 november
- 16 december


2014:
- 13 januari
- 27 januari
- 10 februari
- 24 februari
- 10 maart
- 24 maart
- 7 april
- 21 april
- 5 mei
- 19 mei
- 2 juni
- 16 juni

In het najaar zullen er ons al 2 dames vergezellen die hun leukste stofjes, fournituurkes, ... Te koop aanbieden!
Op 23 september zal dit Valerie van "Koekepeertje" zijn en op 18 november komt Marijke van "Ella en Basiel".

Wij kijken er alvast naar uit, hopelijk jullie ook!

Tot binnenkort.
Griet Meerman


1 opmerking:

  1. Hey ik heb zonet dit hier gevonden en ik had graag eens willen langskomen.
    Moet ik mij hiervoor inschrijven?
    Wat moet ik zoal meebrengen en wat zijn de 'projecten'?

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen