vrijdag 7 september 2012

Ready, set, GOOOOOOO!

September heeft er alweer zijn eerste week opzitten. De traantjes van de kinderkes die voor het eerst naar school gingen zijn gedroogd, de anderen zitten weer in de routine, alsof er nooit een grote vakantie is geweest.
De dagen korten, het is al merkelijk vroeger donker. Laarzen en mutsen beginnen de vitrines te sieren. Blaadjes beginnen al te verkleuren...

Maar geen paniek! Want september wil zeggen dat we ook met Sewing is Fun! weer van start gaan! Hoeraaaa!
De eerste keer zal dat zijn op 24 september. Die avond gaan we opnieuw beurtenkaarten verkopen. u zal dan 25 euro betalen voor 10 beurten, maar wie liever per keer betaalt kan dat ook zeker doen.

Die eerste avond verwelkomen we ook Koekepeertje die haar stofjes zal meebrengen. We kunnen het jaar dus goed starten!

Voor de rest blijft alles bij zijn gewone organisatie: iedereen breng zijn eigen spullen en projectjes mee, we helpen elkaar waar we kunnen en gaan een gezellige avond tegemoet!

Die eerste keer hebben we ook een verrassing voor onze vaste leden in petto! Dus kom zeker eens kijken!

Tot snel!

5 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Samen met een vriendin kwam ik graag op 24 september langs. Hoe laat starten jullie en wat is het juiste adres aub?

    groetjes,
    Fabienne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kerkkouter 40
    9550 HERZELE

    Vanaf 19uur 30 in de vergaderzaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Zou ook supergraag aansluiten! Kan dat? Heb nog niet veel naaiervaring maar wel superveel zin om dingen uit te proberen. Indien ik mag aansluiten wat brneg ik dan de eerste keer mee? Werken jullie aan een projectje?

    groetjes
    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor knopen: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/knopenenzo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi dames,
    Ik kom eens wat informatie vragen bij jullie. Ik zou graag ook zo een crea/naaiclubje opstarten in de buurt hier, maar weet niet helemaal goed hoe er aan te beginnen. Ik heb al rondgeneusd op al de blogs van de verschillende naaiclubjes. Maar er zijn clubjes die echt een VZW zijn. Nu vroeg ik me af of dit nodig is en hoe jullie dit organiseren? Want ik kan me voorstellen, een zaaltje huren, kost ook geld enzo. Alvast bedankt voor de uitleg en veel plezier! :-) Liefs, Charon

    BeantwoordenVerwijderen